Bloggtestet

Halloj!
 
Har haft denna blogg mest för att jag haft en tippningstävling med vänner och bekanta och lite annat mest för mig själv för att komma ihåg vad som hänt.
 
Har länge funderat på att iaf försöka börja blogga men hållit mig tillbaka då jag anser att jag är aldeles för usel att uttrycka mig skriftligt. Men med lite uppmuntande ord från bloggkungen http://battrehockey.wordpress.com/ ska jag göra ett försök.
 
Jag kommer såklart att blogga mest om mitt älskade Luleå Hockey men även annat, är ju en sportnörd av hög grad.
 
För er som inte vet vem jag är så heter jag Andreas Joanson, 27 från Älvsbyn.
Som sagt så har jag nästan bara sport i huvudet och då kan det vara en skräll att veta att jag har en sambo som är totalt ointresserad av sport =)
Jobbar på Polarbröd ni vet, Sveriges godaste bröd.
2002 skadade jag mig under en hockeymatch och blev förlamad från bröstet och neråt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kungen... Det var väl att ta i. Men tackar och kör nu så det ryker och låt Dig inte nedslås av troll och annat otyg som härjar med negativ energi.

Vi ses både här och på bästa läktaren i ES.

2012-09-09 @ 18:31:20
Postat av: Isak den 1:a

Kul.... Den här sidan bokmärker vi

2012-09-09 @ 18:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0