Semi!

Det var ett tag sen ja skrev nå, grymt dålig stil av mig =)

Sverige spelade Kvartsfinal igår mot Tjeckien och jävlar vad Sverige var bra! Weinhandl gjorde 1-0 och då kom vi på att vi skulle ju fan tippa på Sveriges första målskytt men då tog vi Sveriges andra målskytt istället och mitt val föll på Tärnström och vem klev fram och tröck in 2-0? japp Dicken, fan vad nöjd ja blev =) I tredje perioden fick Sverige chansen att spela 5 mot 3 och då lyckades man släppa in ett mål! Sen blev det sådar underbart jävla spännande då Tjeckerna tröck på och var milimetrar från att kvittera men med några minuter kvar klev kung Kenny fram och dunkade in slutresultatet 3-1. Gustavsson i målet var grym och försvarsspelet var felfritt i hela matchen. Nu väntar Kanada i semifinal ikväll ock det skulle vara såå jävla skönt och sätta dom jävlarna på plats.



Lite små notisar:

Barselona slog ut Chelsea med det enda skottet på mål i sista sekunden, fan va bra och såå skillit åt Chelsea! Hoppas nu Barca vinner finalen mot United.

Viasat startar en hockeykanal till hösten! Helt underbart! Dom kommer att visa Allsvenskan, KHL, CHL åsså vm då. Allsvenskan tycker jag är jävligt underhållande och nu blir det många fler matcher än ifjol. Sen får man hoppas att dom visar mycke Dynamo Moskva matcher så man får följa Omarks och Harjus fortsatta utveckling.

Nu har det gått tre veckor sen jag raka mig, så här ser det ut nu:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0