Matcherna

Washington vann den första kvartsfinal matchen mot Pittsburgh med 3-2, riktigt skönt! Det var sjukt högt tempo matchen igenom.



Fi fan vad Barcelona är sjuka! Jag valde ju bort den matchen och det fick jag ångra men jag fick se lite grann av den i hockey pauserna, 2-6 mot Real Madrid! Helt otroligt.



Sen var det ju en till match som jag såg lite av, Inter - Lazio. Det stod länge 0-0 i matchen men då klev Zlatan in och dunkade in ett långskott, sen la han en läcker passning till slutresultatet 2-0. Fi fan vilken kung!



Åsså var det ju Robinson. Fi fan vilken tönt Kristian är, jag tror det var före förra örådet som han prata om att Jarmo beter sig som en 8-åring. Och efter örådet börjar fjanten att grina och håller värsta talet om att han inte vill vinna, vilket skitsnack säger jag, jävlat allt som kommer från hans käft är ju bara pinsamt. Grymt skillit åt han att han efter det där talet blev utkastat från Robinson, såå jävla skönt å slippa höra han nå mer nu. I örådet blev Ranjit utröstad och nu är det bara en kvar från fjant kill pakten.



På några timmar är det dags för Sveriges match mot Schweiz och som jag sa tidigare så är det ett måste för Sverige att vinna för att ta sig till kvartsfinal, visst kan Sverige ta sig till kvartsfinal om dom losar ikväll men då ska alla andra resultat gå Sveriges väg och det är inte troligt.



(bilderna från aftonbladet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0