Vad?

Vad fan är det med mig? Det pågår en final i NHL och jag har knappt skrivit nåt, skärpning Ante! Natten mot tisdag spelades den 6:e matchen och Detriot ledde med 3-2 i matcher och hade chans att avgöra. Matchen började kl 2, jag ställde klockan på 04.15 för att se slutet, då klockan ringde var det 10 minuter kvar, tror att det stod 2-1 till Pittsburgh. Jag pallade bara att se typ 30 sekunder innan ja däcka. Pittsburgh vann och nu inatt väntar den 7:e och avgörande matchen. Tror fan inte jag ids vaka å se matchen, ska nog spela in den och se den då jag vaknar. I smallis har det gått riktigt bra, efter att länge legat på 16:e och sista plats har jag sakta men säkert klättrat uppåt och nu ligger jag på 6:e plats bara 220 poäng bakom ledande Hällan HC. Har gjort 4 byten nu och jag satsar allt på Detriot, med maximal tur kan jag faktiskt vinna eftersom många av dom lag framför mig även har några Pittsburgh spelare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0