Taktik succe på FMS!

Måste skryta lite =)

Jag snörde ihop en taktik till FM 09 och konstigt nog gick det skitbra, gjorde inga speciella inställningar utan drog lite här och där. Det gick så jävla bra för mig så jag snörde upp taktiken på fmsweden för att få veta hur den skulle funka för andra. Det blev succe, taktiken har bäst betyg och har blivit nerladdat näst flest gånger. Helt sjukt med tanke på att jag är verkligen ingen expert på detta utan jag hade mest bara tur.



Just ja, måste ju lämna in ett tips inför matchen ikväll. Gick ju bra när jag tippade på förlust sist så vi testar igen.

Mitt tips: 2-3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har inte lirat FM2009 men måste ändå fråga, vad är det för uppställning?



Annars rätt lustigt hur man själv haft olika favorituppställningar genom åren. Från diamanten till ett renodlat 3-5-2 till ett 3-4-1-2. Sen var jag helt insnöad på 4-3-3, gick därifrån till ett 4-2-3-1 och idag kör jag en vanlig rak 4-2-2 där jag har två olika spelartyper i anfallet och på innermittfältet. Får man rätt spelare på rätt plats så funkar ju i stort sett alla uppställningar.

2009-02-18 @ 23:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0