Sverige, Smallis och Luleå

Såg Sverige - Österrike igår, Sverige vann med 2-0 och det måste vara den mest underhållande träningsmatch på flera år.
Normalt så brukar ju träningsmatcherna sverige spelar vara fruktansvärt tråkiga att titta på.
Och vilka jävla mål dom gjorde! äckligt snygga!

Det blev succe för mig i smallis inatt, Parise 2+2, Langenbrunner 2+0 och Green 2+0!
Nu har jag skapat mig en liten lucka till Eckke på andra plats.
Dock fick jag inte lika mycke poäng inatt som mange fick igårnatt.

Om ni undrar vad smallis är så är det ett nhl dreamteam, man väljer ut 7 spelare och dom får poäng då dom gör mål, assist och sånt.

Match ikväll! Luleå har haft sjukt svårt mot Djurgården denna säsong. Men det har bara varit uddamålsförluster bortsett sist lagen möttes i Luleå då det blev 2-6. Oroväckande att Johnsson inte är tillbaka än, kommer han spela nå mer denna säsong? Han är ju en sån spelare som verkligen skulle behövas i ett slutspel med sin fysik är han oerhört viktig.
Jag tror på en ny jämn match. Mitt tips: 3-3

Här är laget:

Mattias Modig, (Gusten Törnqvist)

Jonas Almtorp, Lubos Bartecko, Dieter Kalt
Radek Philipp, Johan Ejdepalm

Johan Harju, Linus Omark, Mats Lavander
Jaroslav Obsut, Kristofer Berglund

Tommi Miettinen, Anders Burström, Martin Chabada
Jan Sandström, Fredrik Styrman

Robin Lindqvist, Emil Lundberg, Viktor Lindgren
Robin Olsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0