Smallis Skrällarna

Eckke har gått upp i ledning i smallis, vilken skräll! Detta tack vare Malkin 2+1, Krejci 1+1 och Wideman 1+1.

Men den största skrällen är ändå att Tisco bara ligger på 8:e plats, nu har ju säsongen nyss börjat och det är väldigt jämt men ändå. Jag blir väldigt förvånad om Tisco inte står som segrare då säsongen är över. Mitt mål är som vanligt att inte komma mer än 1000 poäng bakom Tisco.

Jag gjorde min första tabbe när jag tog ut Krejci så nu får jag verkligen hoppas att Langenbrunner pumpar.

Kommentarer
Postat av: Tisco

Hej Antz!

Förlååååt!

Jag vet att jag gjort dig besviken med mitt lag, men snart så ska du få se på klättring i tabellen :). Ska bättra mig

/Tirri

2009-02-06 @ 18:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0