Fotboll och Friidrott

Idag har jag kikat på lite fotboll och friidrott. Såg lite av Man United - Birmingham och Tottenham - Liverpool. United vann med 1-0 och Tottenham med 2-1. Det såg inte bra ut för Pool, jag som trodde att dom skulle vinna PL iår. Men men det har ju bara gått en match än.

Åsså då lite friidrott. Jag är faktiskt inte så intresserad av det. Vissa grenar är ju roliga och självklart följer jag det stenhårt om det finns en svensk medaljchans. 100 meter herrar är ju höjdpunken och den har nyss varit och Usain Bolt är ju helt otrolig. Han utklassade allt motstånd och satte ett nytt världrekord, otroliga 9,58!!


(Bild från aftonbladet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0