NHL Premiären bokad å klar!

Fi fan vad roligt! Nu har vi köpt matchbiljett och bokat hotell till NHL premiären i Globen Fredagen den 2:a October! Nu återstår det bara att boka flygbiljett. Det blr jag, assistenten Tonka, Eckke, Kova, Andre och John som drar iväg på en weekend till Stockholm, dom far Torsdag och åker hem Söndag, själv far jag en dag tidigare då jag ska hälsa på storasyrran i Uppsala vilket åxå ska bli jävligt kul! En sån här resa är dock jävlígt dyr, 3 nätter på hotell, matchbiljett och flyg kostar fan nästan lika mycket som en vecka utomlands. Men jag tror att det lätt kommer att vara värt det, känner på mig att vi kommer ha det sjukt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0