Hemma igen

Sådär ja, då har man kommit hem från Göteborg efter operation. Jag åkte ner i söndags och operedades Tisdag, operationen tog 6 timmar och dom gick in på 13 olika ställen i handen å armen. Jag var så gott som däckad tisdag och onsdag men det breodde inte bara på operationen, jag fick hög feber åxå. Just nu har jag skena över handen och en bit upp på armen som jag tar bort då jag tränar 4 gånger om dan. Skenan kommer jag att ha i 3 månader. Känns gode overkligt att kunna böja tummen och fingrarna, just nu kan jag bara böja ytterst lite men det kommer mer och mer. Smärtan har varit sjukt enorm, har jävligt ont hela tiden, jag tar smärtstillande men det lindrar bara smärtan lite grann men förhoppningsvis går smärtan ner på nån vecka, men det är ett pris man gärna betalar för att få tillbaka rörlighet. Jag åker tillbaka till götet på 4 veckor på en träningsvecka och sen är min förhoppnig att jag ska börja jobba igen.

Vad har hänt sportmässigt denna vecka då? massor men två saker som jag måste nämna är ju Helena Jonssons fantastiska världscupseger. Sen en jättebomb i hockeyvärlden, 2 spelare som nästan  hela europa är ute efter ska vara klar för lule! Det mesta talar för att det är bröderna Abotts.



(bilden från Aftonbladet.se)


Kommentarer
Postat av: Benny

krya på dig och kom snart tilbaka till oss bagare

2009-04-04 @ 16:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0