Söndag

Då har man hämtat sig lite från gårdagens förlust. Hoppas Johnsson är tillbaka till matchen imorn, då jävlar ska kärringarna från Göteborg få smaka på axel!

Det blev em-guld för Johan Wissman igår på 400 meter, riktigt skoj! Jag såg inte loppet eftersom Luleå spelade samtidigt.



(Bilden är från Aftonbladet.se)

Åsså blev det silver idag för Charlotte Kalla i damernas 10 km! Det hör inte till vanligheterna men jag missade faktiskt loppet, jävligt klantigt av mig!



(Bilden är från Aftonbladet.se)

Inatt fick jag grymt bra utdelning i smallis, hade tre spelare och dom fick 282 poäng tillsammans! Skönt nu dryga jag ut ledningen till Eckke och Kova. Jag ligger faktiskt på 577:e plats totalt i spelet och då ska man tänka på att jag inte köper nå byten som dom flesta i toppen gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0