Övik

Ikväll drar jag till Övik med jobbet, vi ska hälsa på bagerierna vi har i Omne och Bredbyn sen ska vi även fara förbi några Polfärskt företag och lite annat smått å gott. Ska bli skoj, har ju varken hälsat på Polfärskt, Omne eller Bredbyn. Så ikväll får man följa Kvalserien i bilen på radion.

Fi fan va skönt att det börjar bli lite värme ute! Hoppas det håller i sig så snöfanskapet försvinner.

Jag har gjort ett uselt byte i smallis, Jag valde mellan San Jose backarna Boyle och Blake, jag valde till slut Boyle. Resultatet blev -8 poäng på Boyle och 118 poäng på Blake. Tungt! Aja, ja leder med över 500 poäng så jag borde klara det om än Eckke fick en monsteromgång inatt med hela 436 poäng, jo han hade Blake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0