Timrå - Luleå 2-3 och lite annat

Skönt att avsluta serien med en seger, förra matchen låg Luleå under med 3-0 och hämtade upp till 3-2, denna gång vart det tvärtom, Luleå ledde med 3-0, Timrå reducerade två gånger om. oroväckande att Kalt och Sandström klev av under matchen, hoppas att det bara var en säkerhetsrisk. Då är det klart att det blir Frölunda eller HV71 i kvarten.

Stort grattis till Linus Omark som tangerade klubbrekordet med sitt 55:e poäng!
Han var verkligen nära att göra fler poäng i kvällens match, hade han inte varit sjuk i några matcher hade han garanterat tagit rekordet.

Skit skoj att se så många Luleåfans på plats!

Luleås mål:

Johan Harju (Jaroslav Obsut)
Jonas Almtorp (Lubos Bartecko, Radek Philipp)
Linus Omark





(Bilderna är från Svenskafans.com)

---------------------------------------------------------------------------------------

Jag gjorde en riktigt fet tabbe ala Eckke idag, precis som Eckke böt jag ut en spelare som var skadad, jag böt ut Savard som var day to day skadad, men jag tog det säkra före det osäkra och böt in Bäckström istället. Bäckström gjorde visserligen ett mål i Washingtons 4-3 vinst mot Boston men Savard var inblandad i alla Bostons mål, tre ass blev det för han. Känns tungt som fan!

---------------------------------------------------------------------------------------

Nyförlovade paret Tisco och Malin har varit här ikväll och vi har sett hockeyn och melodifestivalen.
Rätt många bra låtar i denna deltävling också. Agnes och Malena gick till finalen i globen, tyckte faktiskt Malenas låt var rätt cool. jag kommer nog att lägga mina röster på H.E.A.T i finalen, den låten var riktigt bra och Sverige behöver skicka nåt nytt till Eurovision, rock låtar brukar gå bra där.



(Bilden är från Aftonbladet .se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0