Sport söndag

Idag har det varit mycket fotboll på tablån. Det började med matchen mellan Liverpool och det lag jag hatar mest av alla Manchester United, tyvärr vann United och det gjorde dom orättvist. Trots att Liverpool fick en utvisning efter 30 min var Liverpool det bättre laget matchen igenom men som vanligt har United en sån jävla tur. Dom gjorde det avgörande 1-2 målet på en feldömd straff.
 
Efter den matchen såg jag Örebro ta sin tredje raka 2-3 seger på bortaplan, denna gång var det Tingsryd som fick ta en snöplig förlust. Det såg ungefär ut som då Örebro slog Asplöven där Löven sett till hela matchen var det bättre laget men Örebro tog alla 3 pinnar. Samma ikväl också då Tingsryd minst förtjänade en pinne men Örebro visade effektivitet och fick med sig alla pinnar än en gång även om man kanske inte förtjänade det.
 
Sen blev det en till stormatch i PL då Matchester City tog emot Arsenal. City tog ledningen med 1-0 och det såg länge ut att man skulle vinna med det men Arsenal kunde kvittera på slutet och matchen slutade oavgjord. Hade lite spridda känslor i den matchen, håller ju normalt på Arsenal men Jag tror att City har bättre chans på att utmana United på ligatiteln så jag visste inte riktigt vem jag skulle hålla på.
 
Napoli spelade 0-0 idag och ligger nu 2:a efter Juventus i Serie A.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jyri

Hata ManU!!!

2012-09-24 @ 22:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0