Ovanligt

Idag har det ju varit massvis med sport men då jag både varit borta och haft lite annat för mig har det för ovanlighetens skull inte blivit så mycket tv-tittande idag. Det blev faktiskt bara en match idag och det var matchen mellan Juventus och mitt Napoli där tyvärr Juventus vann med 2-0, båda målen kom sent i matchen.
 
Idag har jag också klippt ihop domarnas bedrövliga insats i slutet på Luleås match igår: http://www.youtube.com/watch?v=nTotQEfX6wI&list=UUOx6KocKKdYtGQtXF3AivYQ&index=1&feature=plcp
 
 
Resultat ikväll:
 
Rögle - Växjö 2-3 PS
Skellefteå - Linköping 3-5
Frölunda - Timrå 3-1
 
Malmö - Leksand 0-6
Västerås - Karlskrona 8-2
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0