Asplöven förlorade igen

Den rubriken börjar bli riktigt tjatig. Som väntat blev matchen borta mot serieledarna Leksand för svår utmaning för Happaranda laget, det blev också som väntat en enkel seger för Leksingarna där slutresutatet skrevs till 6-1. Asplöven har nu bara tagit två poäng på dom nio senaste matcherna! 
 
Imorgon möter ju Luleå Brynäs i Gävle. Det känns lite som inför HV matchen att det är upplagt för förslust, Luleå som brukar ha svårt mot Brynäs plus alla skador Luleå har. Nu är ju också Fabbe skadad och då får jag äntligen som jag vill, jag gillar Fabbe men har hela tiden velat ha någon annan med Kim och Klasen. Hoppas nu att den som får lira där verkligen tar chansen och lyfter kedjan. Jag vill se Sandell eller Jakobs på den platsen.
 
 
Resultat ikväll:
 
Karlskoga - Tingsryd 3-1
Leksand - Asplöven 6-1
Västerås - Almtuna 4-1
 
 

Kommentarer
Postat av: Vistbäckarna

2-4
cam

2012-10-27 @ 15:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0