Long time

Nu var det jävligt länge sen som jag gjorde ett inlägg men nu är det ju så lite sport så det finns it så mycke att skriva om =)

Men NHL är kvar och inatt spelades första final matchen mellan Pittsburgh och Detriot där Detriot vann första ronden, sjäkvklart håller man på Detriot, otroligt att det är en kopia från förra årets final, det kan inte ha hänt på länge.
Smallis då? ja, ja låg ju sist från första omgången ända tills slutet av kvartsfinalerna och efter det har jag ryckt upp mig ordentligt. Nu ligger jag i mitten, 8:a av 16 lag. Eckke fortsätter skrälla, han kom ju tvåa efter mig förra smallis säsongen och nu leder han, är riktigt imponerad av han =)

CL final har det ju åxå varit och så jävla skönt att Barcelona vann mot United, jag har skapat ett jävla hat mot United och det beror nog på att Ronaldo spelar där, hatar han så fruktansvärt mycket!

Hmm, har väl säkert glömt flera sporthändelser, men men skit samma =)

Personligen då? Inte så mycket, har varit i Göteborg för återbesök om handen och dom var skitnöjda så det känns jävligt bra. Har gjort några grejer nu som jag inte klarat av efter olyckan, typ skärt kött å sånt.
I Fredags var Tisco förbi, vi såg Tallang, fi fan va grym trollkarlen var! Igår grilla jag med Magen och Bubba sen på kvällen var Kova förbi med lill Olliver, vi såg Robinson sen spelade vi Robinson på nätet och Kova lyckades inte vinna mot mig en enda gång =)

Säg till om jag glömt nå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0