Hemma igen

Då var man hemma, riktigt skönt! Varmt som satan har det varit i Göteborg, riktig utlandsvärme. Det verkar som att jag tog värmen med mig hem.

Nu har det gått en vecka sen jag raka mig, så här ser det ut :



Inte så farligt va?

Här är lite bilder från ärren efter operationen, fick ta bort stygnen i måndags. Det blev några ärr =) Dom gick in på 13 olika ställen, har inte idas räkna hur många ärr det är, dessutom är det minst lika många i handen/armen.









Bra match av Sverige igår mot Ryssland, tyvärr så blev det bara 1 poäng, Ryssland vann på sudden. Lettland vann efter straffar mot Schweiz vilket försvårar Sveriges chanser att ta sig till kvartsfinal. Nu är det 4 lag på 4 poäng och Sverige måste vinna mot Schweiz på söndag och det blir fan inte lätt, Schweiz är bra och har fantastiska fans som kommer att bli som en extra spelare för dom.

Kommentarer
Postat av: Jyri

Det var inte lite dom har skurit i dig

2009-05-04 @ 09:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0