Var är slutspelsdraget??

Imorn drar slutspelet äntligen igång! Men var är draget? det finns massa biljetter kvar imorn till Luleås första kvartsfinal mot Frölunda. Det är inte bara i Luleå intresset verkar svalt även Skellefteå, Linköping, Timrå och Färjestad har grön ruta på ticnet vilket innebär att det finns gått om biljetter kvar. I Göteborg och Jönköping däremot är det så gått som slutsålt. Jag har egentligen inte rätt at klaga som inte ska dit själv men det är roligare för mig att se matchen på tv med polarna istället för att sitta själv på handikappläktarn där det är så dålig sikt. Nu hoppas jag att fans kommer från hela Norrbotten och fyller Coop. Sittplats måste vakna och hjälpa ståplats att sjunga fram Luleå till semifinal!

Forza Luleå!!



(Bilden är från Aftonbladet.se)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------

Igår såg jag andra play-off matchen mellan Växjö och Troja. Troja låg under med 4-2 inför tredje periden men reducerade i början av tredje och man hade bud på kvitteringen men efter halva perioden gjorde Växjö 5-3 sen rann matchen iväg och det blev till slut hela 7-3. I den andra matchen vann Mora och kvitterade matchserien till 1-1. Ikväll avgörs det alltså vem Växjö kommer att få möta, jag kommer att sitta framför teven och hålla på Rönken och Almtuna.



(Bilden är från Aftonbladet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0