Tisdag

Ikväll ska det bli intresant och se vem som tar sista platsen till Kvalserien, hoppas Almtuna slår ut Växjö, skulle vara riktig kul för Rönken. Dock så tror jag att den som vinner ikväll kommer att bli slagpåsar i Kvalserien. Allt annat än 6:e plats där skulle förvåna mig mycket.

Sen har jag lovat Tisco att se Liverpool - Real Madrid ikväll också, bara inte Pool spelar så där jävla tråkigt som dom gör ibland för då är fotboll en riktigt tråkig sport faktiskt.

Imorn är det kvartsfinal 4 och jag känner mig faktiskt inge nervös eftersom det ser så tungt ut, 2-1 till Frölunda i matchserien och nu väntar 2 raka matcher i Skandinavium. Men inerst inne så tror man ju ändå att det ska gå vägen, aja nervositeten kommer säker strax innan nedsläpp.

Det är ett måste att Bartecko kommer igång! Fattar inte vad som hänt med han? Han är totalt ofarlig och alla som spelar med han blir dåliga. Om Bartecko skulle hitta tillbaka till sin storform som han haft dom senaste säsongerna så kommer Luleå att ta sig till semifinal men jag tror inte han gör det, han är slut, tråkigt att konstantera.

Jag har ju tippat matchserien 4-2 till Frölunda så en till vinst ska ju Luleå ha.
Mitt tips för imorn: 1-4 seger för Luleå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0