Söndag

Idag har jag set två filmer, båda var helt okey.
Åsså har jag sett play-off, Troja mot Växjö, snacka om underhållande hockey! Växjö ledde med 3-2 inför sista periden men fem minuter in i tredje perioden gjorde Troja 3 mål på cirka fyra minuter! Då trodde man matchen var över, men icke sa nicke Växjö reducerade med drygt fyra minuter kvar och med tre minuter kvar kom kvitteringen som måste vara årets målvaktstavla i Sverige! Växjö dumpar in pucken från rödlinjen, pucken studsar i sargen och målvakten fick nåt jävla hjärnsläpp och lyckades styra in pucken i eget mål! Matchen gick till förlängning där Växjö avgjorde.
I den andra play-off matchen blev det också sudden, där Vann Almtuna mot Mora.

Har nyss spelat en pokerturnering som jag faktiskt vann samtidigt som jag gluttat på första halvlek mellan Atl Madrid å Barcelona, helt galen match med massor av chanser och tre mål! det står 2-1 till Barca.
Nu ska jag se andra halvlek av den matchen sen är det Inter - Roma och Dallas - Pittsburgh ikväll också.

Sport sport sport. 

*uppdaderad

Ja jisses! Underhållning fortsatte i andra halvlek mellan Atl Madrid och Barcelona, fyra mål i andra halvlek och en fyvärkeri med chanser! Atl kvittera, Barca tog åter ledningen, Atl kvittera igen och gjorde sen det avgörande 4-3 målet i 89:e minuen. Det hade fan kunnat slutat 10-10 i den här matchen så många chanser lagen hade. Synd att det inte hade varit sånna här matcher oftare, oj vad fotboll hade varit skoj då!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad har ´du sett för filmer då?

2009-03-01 @ 23:48:33
URL: http://jakiya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0