Kvartsfinal 3

Förlust i kvartsfinal 3 och nu tror jag det är gonatt tyvärr. Frölunda vann denna match för att turen var med dom ikväll. Luleå hade chanser nog att vinna men man hade inte turen på sin sida. Som vanligt i en slutspelsmatch rinner matchen iväg målmässigt dom sista minutrerna. Har inget mer att säga, känns så fruktansvärt jävla tungt nu!

Fredrik Pettersson, vilken pajas! före matchen sa han att dom inte skulle dra på sig massa onödiga utvisningar ändå atackerar han Omark och får utvisning men han får gärna fortsätta så för mig.

Kvartsfinal 3 Luleå - Frölunda 1-5

Luleås mål:

Johan Harju (Mats Lavander, Jaroslav Obsut)

Kommentarer
Postat av: emma

Nae de va inte en så himla rolig match igår, rätt åt Sofia som for och såg den utan mig:P

Bra blogg, misssar jag nån match så vet jag vart jag ska kolla!

//Emma

2009-03-10 @ 17:03:18
Postat av: Antz

hehe, ja det var nog lika bra att du inte for å såg =)

2009-03-10 @ 18:41:12
URL: http://antzlhf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0