Hemma

Sådär då var man hemma igen. Så jävla dum man är, ja visste ju att J20 hade kvartsfinal mot MODO på onsdag kvällen men jag tänkte ju inte på att vi hade kunnat fara nån timma tidigare så hade vi ju kunnat fara till Swedbank arena å kollat in matchen och arenan. Det blev väntade resultat i kvalserien, 1000 kr vann jag på det, förövrigt andra gången irad jag prickat in en tripppel på kvalseriens tre matcher. Vi bodde på stat i Övik och det var helt okey, lite gammalt men de funka. Torsdag morgon for vi till bageriet i Bredbyn för att sen fara till bageriet i Omne efter lunch. Då vi var i Omne fick jag höra att Helena Jonsson tog silver och utökade världscupledningen, fi fan va roligt! Björn Ferry som varit borta länge med sjuktdom var tillbaka och tog en fin 7:e plats. På Kvällen blev det olearys med jävligt god mat och matchen mellan Skellefteå och Färjestad. Det stod 0-0 då Skellefteå fick spela 5 mot 3 i nästan 2 minuter med bara 5-6 minuter kvar av matchen men man lyckades inte utnyttja det och Färjestad gjorde sen 1-0 med bara 14 sekunder kvar av matchen! HV71 vann den andra semin mot Frölunda. Fredag morgon bar det av till Polfärskt i Skellefteå sen åkte vi norrut till Umeå för en titt hos Polinova. Lunch i Umeå, bil till Skellefteå och en titt hos Bilfrakt sen hemåt. Det vart riktigt skoj att se alla dom här ställerna och träffa personerna som man pratar så mycket i telefon med på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0