9 Jävla minuter!!

Nu är jag riktigt jävla arg! Jag tippade en hunka på 3 finska basketmatcher, Hv vinst och Skellefteå vinst, alla gick in utom Skellefteå matchen då. Jag hade ju inte varit förbannad om FBK hade vunnit som dom gjort dom 2 senaste matcherna, tippset var ju en chansning. Men då Skellefteå leder med 2-0 och då FBK kvitterar med bara 9 minuter kvar av matchen, känns förjävligt! Om AIK hade klarat vinst hade jag vunnit 5000kr!

Per Ledin gruppen jag skapade på facebook blev fan succe, 100 medlemmar redan! Det trodde jag aldig, riktigt skoj!

Luleås J20 har nyss spelat förlängning mot HV71, tyvärr losa dom, 5-4 blev det och Älvsbybon Kim Karlsson gjorde 2 kassar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0