Parize och Langenbrunner

Härligt! NJ vann med 3-0 och Parize och Langenbrunner gjorde 2 poäng var.

Är väldigt orolig över WAS match mot NYR eftersom jag inte kommer att ha Ove då men jag får hoppas att han har en poänglös match samtidigt som Jere pumpar.

Satan så jävla kallt det är ute, rakade mig igårkväll och jävlar va kallt det blev om hakan då man skulle ut imorse =)

Jag satt i flera timmar igår med bloggens utseende, verkligen inte lätt. Men till slut fick jag till det hyffsat tycker jag iaf, ville ha lule färger å det fixa jag. Det enda jag inte lyckades med var att lägga in en bild.

Nu ska jag ta och se Trollkarlens hemligheter som jag missade i söndags.

Kommentarer
Postat av: Tisco

Vilka byten du har gjort antz, ena riktiga fingertoppsströmgrens, Grattis till smallis :). Snyggt utseende på bloggen

2009-02-10 @ 17:18:38
Postat av: Antz

jo ja fick till det riktigt snyggt =)

2009-02-10 @ 18:15:16
URL: http://antzlhf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0