Melodifestivalen

Satan vad många bra låtar det var i kvällens Melodifestival! Måste lätt vara den bästa deltävlingen någonsin.

Låten 1000 miles med H.E.A.T var riktigt jävla bra, röstade på den och den gick till final. Nu har dom låtar jag tyckt varit bäst i dom båda delfinalerna tagit sig direkt till final, dock så var det fler låtar som jag tyckte var bättre ikväll än Emilias låt som jag röstade på förra lördan.



(bilden är från Aftonbladet.se)

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Napoli fick bara 1-1 hemma mot Bologna, fi fan va dom är dåliga nu! Tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Terva

Melodifestivalen!?

Nu gör du mig besviken ;)

2009-02-14 @ 23:41:28
URL: http://www.myspace.com/deathchamberswe
Postat av: Antz

Haha, ja vet faktiskt inte varför jag gillar det.

förmodligen för att det är en tävling =)

2009-02-15 @ 09:48:10
URL: http://antzlhf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0