Inför Luleå - MODO

Ikväll spelar Luleå sin andra match i Umeå festivalen och MODO står för motståndet. Bägge lagen saknar 5 spelare men för MODO tror jag bara det är bra för jag tror inte gammel rävarna Mattias Timander, Niklas Sundström, Hans Jonsson, Andreas Salomonsson och kapten Per Svartvadet är så motiverade till en sån här match. Självklart ska jag till Boden å se matchen och idag får jag med mig farsan, Eckke och Kova. Jag tror att det kommer bli en jämn match där det antigen blir målsnålt eller massvis med mål så jag garderar mitt tips och säger 1-1 eller 5-4 till Luleå

Kvällens lag:

Kedjor:
#29 Chris Abbott - #24 Cam Abbott - #20 Mikael Lidhammar
#14 Martin Chabada - #41 Thomas Raffl - #26 Mats Lavander
#16 Niklas Olausson - #21 Anders Burström - #40 Pär Arlbrandt
#51 Emil Lundberg - #19 Johannes Tornberg - #23 Jonas Berglund

Backpar:
#5 Robin Olsson - #6 Kristofer Berglund
#8 Johan Ejdepalm - #15 Fredrik Styrman
#18 Anton Barsk - #39 Robin Jonsson
#3 Jesper Dahlroth

Målvakter:
#33 Mattias Modig
#31 Anders Nilsson

Jonathan Hedström, ljumske.
Robin Lindqvist, knä,
Johan Fransson, sjuk.
Pierre Johnsson, axel.
Jan Sandström, skuldra.


(Bild från luleahockey.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0