Inför Björklöven - Luleå

Ikväll är det match igen för Luleå. Första matchen i Umeå festivalen där även Modo och Skellefteå deltar i. Matchen spelas i Umeå och den tänker jag faktiskt inte åka å se.

Kvällens laguppställning:

Målvakt: Anders Nilsson (Mattias Modig)
Första femman: Jan Sandström, Kristofer Berglund - Chris Abbott, Cam Abbott, Mikael Lidhammar.
Andra femman: Johan Fransson, Robin Jonsson - Jonathan Hedström, Martin Chabada, Mats Lavander.
Tredje femman: Johan Ejdepalm, Fredrik Styrman - Anders Burström, Niklas Olausson, Pär Arlbrandt.
Fjärdeformationen: Robin Olsson - Tomas Raffl, Emil Lundberg, Johannes Tornberg.

Frågetecken på Pierre Johnsson om han ska spela eller inte. Robin Lindqvist har fortfarande problem med sitt knä och kommer inte att spela ikväll.

Luleå brukar vad jag kan minnas ha jävligt svårt mot Björklöven på försäsongs matcher så jag blir inte förvånad om dom losar men jag tror ändå dom vinner. 2-4 till Luleå tippar jag.


(Bild från luleahockey.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0