Sverige

Vilken vändning Sverige gjorde igår!! Usa gjorde 5-2 en bit in på tredje perioden och då blev jag förbannad och gick å la mig, sen kom 5-3, 5-4, 5-5 och 6-5 i förlängningen och vändningen var ett faktum. Sjukt viktiga poäng, utan dom poängen tror jag Sverige hade haft det svårt att ens ta sig till kvartsfinal.

Snart är det dags för Sveriges hitils svåraste uppgift då dom möter Ryssland. Magkänslan säger att det blir en enkel seger för Ryssland, typ 5-0 men spelar Sverige lika bra som dom gjorde i slutet av matchen mot USA så har Sverige bra chans, men klarar dom verkligen det?


Nu har jag gjort mitt på sahlgrenska, träningen har gått bra och nu har jag fått ta bort skenan. Nu gäller det att försöka använda handen i vardan så mycket som möjligt åsså lite träningsövningar.




(Bild från aftonbladet.se) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0