NHL

Då var NHLs grundserie avslutad. Jag hade tur i smallis Eckke hade kvar 2 byten som han inte utnyttjade, hade han gjort det så hade han kanske vunnit. Det blev två stora skrällar i denna omgång i smallis, att Eckke kom på andraplats var en stor skräll men den största skrällen var ändå att smallis kungen Tisco bara kom på 10e plats av 15 lag. Nu blir det en ny omgång i smallis till slutspelet och så här ser mitt lag ut:

Forwards
Marc Savard, Boston
Alexander Ovechkin, Washington
Mark Recchi, Boston
Brad Boyes, St. Louis

Backar
Mike Green, Washington
Niklas Kronwall, Detriot

Målvakt
Chris Mason, St. Louis

Jag ska försöka att tippa matchserierna i åttondelsfinalerna, mitt tips till tipset är att jag inte får ett rätt =)

Boston - Montreal 4-2
Washington - New York 4-3
New Jersey - Carolina 4-1
Pittsburgh - Philadelphia 4-3

San Jose - Anaheim 4-1
Detriot - Columbus 4-3
Vancover - St. Louis 3-4
Chicago - Calgary 2-4

Kommentarer
Postat av: andre

har du gjort en ny liga till slutspelet? =)

2009-04-13 @ 18:56:57
Postat av: Magen

Grattis till vinst i slutspelet smallis mästaren

2009-04-15 @ 12:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0