Kvitterat i finalen

Färjestad kvitterade finalserien till 1-1 igår då man slog HV71 med 4-1. Nu gå vi snart mot en tråkig sporttid då all skidsport är slut för säsongen och det är inte länge tills hockeyn å fotbolllens säsonger är över.

Har sett lite program som jag missat då jag varit borta, wipeout och jag vet vad du gjorde förra lördan, wipeout är ju så jävla kul. Ikväll är det Robinson, jag är faktiskt lite överaskad, trodde inte det skulle vara så bra som det är. Fi fan vad jobbigt det måste vara att bo i det där träsket. Men nåt som jag hatar är ju pakter, det måste ju finnas nå sätt att få bort pakterna så det blir mer rättvist. Jarmo är ju helt klart min favorit men han kommer ju tyvärr att ryka snart eftersom han inte tillhör pakten i hans lag.



(Bilden från Aftonbladet.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0