Blandat

Nu har ja ju it skrivit på ett tag. Färjestad har blivit svenska mästare, vinner man 12 matcher och bara förlorar 1 i slutspelet så kan man ju lätt säga att det var värdiga vinnare. Imponerande att se Peter Nordström och Jörgen Jönsson dominera slutspelet, framför allt då dom inte alls var bra under grundserien, jag har nästan alltid ogillat Jönsson men jag tyckte faktiskt det var kul å få se han avsluta sin grymma karriär med ett guld. Grattis Jönsson och Färjestad!


Nu är det officiellt! Tvillingarna Abbott är klara för 2 säsonger med Luleå Hockey! Fi fan så jävla underbart! Jag tror inte det finns 2 andra spelare i världen som skulle ha varit bättre ersättare för Omark och Harju. Visst om Luleå hade varit stenrika så hade man säkert kunnat hitta bättre spelare men nu är dom inte det så det här blev perfekt och eftersom dom var väldigt billiga om man ser på deras prestationer så har ju Luleå råd med fler bra spelare. Det här kan bli årets roligaste å bästa silly season nånsin!




Jahapp då har man fastnat för ett till program på tv4, jag följer redan roibinson och tallang, gillar båda programmen skarpt. Igår var det premiär för hjälp jag är med i en japansk tv-show, och tamme fan det var åxå riktigt bra.


(bilderna från aftonbladet.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0